hello rainbow !
tejuknyeww titeww :P
Tuesday 17 July 2012 | 03:35 | 0 comments
assalamualaikum :D
hai hai helloOoo .
masih berjaga tak tidur lagi tahuu .
sekarang jam pkul 3.09 am .
and kitaa masihhhh mengupdate blog ni .
and ade laa benda aku buat kan . kalau da online tu tak kan buat1 benda je kann :D
tahu takk minggu lepass sangat2 la penat .
ehem kita pergi cameron , malam hari jumaat tu bertolak.
okey bapak scary naik bus naik cameron .
dah laa jalan cam ularrr . grrr
time nak naik atas tu aku tak boleh tidur .
bertolak pukul 12 sampai pkul 5 :) alhamdulillah .
sampai laa ke brinchang . turun2 je perghhh sejukkkknyewww ~ hahaks gedik gitu .
pagi tu  terus pergi masjid brinchang , teman mak kita solat . kita tak boleh . sebab Allah bagi cuti :D
sebenarnyaaa aku malas nak ikut . uhuhu . tapi mak da suruh teman . rombongan ni mak bapak budak yang buat . so mak aku sebagai cikgu , tak kan tak ikut plak kan huhu .
bosan laaa pergi cameron ni hahak ! seriouslyyyy . maybe rase bosan sebab pergi pun dengan mak bapak budak . semuaaa dah veteren ehem . hehe . ada plak tempat yang aku nak pergi tapi tak pergi sebab kena consider la jugak kan, yang pergi pun bukan semua mudaa huhu .sodihhh :'(


terima kasih sebab sambut titew hikhikss :D


selonggok RM 10 ehem .



tak sempat nak keluar kan kottt :P


agak tekun jugak aunty ni beli . haihh aku takde mood nak beli bunga2 ni .nnti da sampai klang , dah layu huhuk 


pintu tangga bus . 


breakfast dulu . tapi aku tak . aku bukan lah manusia yang ambil breakfast . tak boleh ! sebab kalau amek mesti sakit perot . aku dah try . tapi tak boleh laa . lagipun memang takde seleraaaa . selalunyee kalau nak breakfast pun pukul 10 ke atas . baik tunggu lunch terus ! 


jgn = jangan . ehh .


view dari atas . tempat ni lassttttt sekali . dorang semuaa nak beli strawberry kat sini . kononnye nak pluck sendiri . tapi , farm dia tetiba hari tu close pulaaa :) hakhakhak . ketawaaa aku tengok muka memasing hehe . jahatttt kan . nasib da beli siap2 . hoiii kalau pluck sendiri kan mahal -.-' pantang betul tengok benda mahal2.


menuju ke pasar :D





7 cactus = RM10 . nak beli :( tapi mak tak kasi hukhuk .


merah jeaaaa ...


encik A silaaa beli untuk kitaaa :D nak nak !


haha nak jatuh tuuu . pun bolehh :D


ehem . mak kitaaa :')


dalam bus . sebenarnyaa takde mood nak suruh orang snap2 pic kitaa . sangat malas . hanyaa mampu snap sendiri dua tiga gamba kita jeee . 


abang kitaa ikat kan ! how cuteeee hikhiks :D


bunga ape entahhh . 


merah gituww ehem . sedapppppp gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . ahhh


nah hamek lagikk . sedappppppppp !


hakhak . makan laahh confirm lepas tu jatuh cintaa :D


tempat dia ada perubahan , tapi still aku takde mood nak mandi manda :D


kat surau lata iskandar . terbuka plak tu . nasib kat bahagian atas . hurhh .

kitaa memang takde mood nak pergi . huhu . tak shukewww . tapi takpe lahh . first teman mak , tengok mak happy pun alhamdulillah, aku pun happy laa . second , dapat kepuasan snap2 pic . ehem . puasss . mungkin minat aku lebih ke photography . bukan radiography . hmmm entah lahh :D
minat je . sukaa snap2 and edit gambaar sejak sekolah dulu . okeyy lah papai . assalamualaikum !

mood :  lagi seminggu , semester 5 akan bermulaa . and i was like.....hmmm takutnyee . OSCE OSCE .


Older Post | Newer Post
the owner !
nurul arifah. ary for short. 20.
final year student at uniKL rcmp , dip in radiography.
i write by experience and i speak out my mind :3
happy reading !


:3


ada soalan ? :3

Welcome to my blog! Follow me? | Dashboard